Real-HRM

Effectieve en werkbare oplossing voor organisaties

Support

Heeft u hulp nodig bij het oplossen van uw problemen? Neem dan contact op met onze support afdeling. Onze mensen helpen u graag!

Om gebruik te kunnen maken van de afdeling Support beschikt u over een geldige onderhoudsovereenkomst. Deze sluit u af bij de aanschaf van uw software licentie of abonnement. U krijgt dan ook toegang tot de laatste versies van de software. Met de toegangscodes die worden verstrekt kunt u kosteloos updaten. Geen overeenkomst? Dan helpen we u op basis van een gunstig uurtarief.

Mail ons

U kunt uw supportvragen (helder omschreven en liefst met printscreens) van maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 en 17:00 uur mailen naar support@real-hrm.nl.
Het is soms handig om vanaf een afstand mee te kijken. Klik op de button voor remote support.

Veelgestelde vragen

Op basis van de vragen die wij van onze klanten krijgen, is een lijst met veelgestelde vragen opgesteld. Wellicht staat uw vraag - met antwoord - in deze lijst.

Kunt u het antwoord niet vinden, neem dan gerust contact met ons op.

Customer Portal

Binnen de Exact Synergy omgeving is voor iedere klant een customer portal beschikbaar.

Hier vindt u diverse helpdocumenten, release notes, nieuws en uiteraard de status van lopende verzoeken.