Digitaal dossier

Geen overbodig papierwerk

Digitaal dossier

Een centrale opslag van alle documenten, altijd en overal beschikbaar. Op de HR-afdeling passeren talloze documenten. Vaak zijn ze moeilijk vindbaar en niet gestructureerd

Met het digitale dossier van Real-HRM kunt u eenvoudig alle documenten beheren, inzien en delen. Dit bespaart u veel tijd. Het digitale dossier van Real-HRM verzorgt voor u de centrale opslag van al uw documenten en maakt ze voor iedereen beschikbaar. Zo heeft u altijd en overal de meest actuele informatie tot uw beschikking.

Sneller uw documenten vinden

Op de medewerkerskaart vindt u alle belangrijke documenten voor de desbetreffende medewerker. Dus door te zoeken op medewerker vindt u snel wat u zoekt. Het is ook mogelijk om in Real-HRM te zoeken op sleutelwoorden.

Veel documenten worden automatisch aangemaakt in werkstromen

Dankzij de handig in te richten werkstromen bepaalt u langs wie uw documenten moeten voordat deze definitief worden goedgekeurd. Zo komen uw processen niet stil te liggen.

U bepaalt zelf wie welke documenten mag inzien

Door het toekennen van beveiligingsniveaus bepaalt u tot in detail wie welke documenten mag inzien en in hoeverre uw documentatie is beveiligd.

Altijd beschikken over de meest actuele documenten

In Real-HRM ontstaat er geen verwarring met betrekking tot de verschillende versies van documenten. In Real-HRm werkt u met versiebeheer binnen de documenten, zodat iedereen altijd beschikt over de meest actuele versie.

Voordelen

  • Sneller uw documenten vinden
  • U bepaalt zelf wie welke documenten mag inzien
  • Veel documenten worden automatisch aangemaakt in werkstromen
  • U beschikt altijd over de meest actuele documenten

Meer weten?

Wilt u aan de slag met deze HR functie? Neem gerust contact op voor bijvoorbeeld een adviesgesprek, volg een van onze webinars of blijf op de hoogte.